loading...
موسسه یاران سبز موعود(عج) - پایگاه علمی فرهنگی تربیتی حضرت علی اکبر(ع) موسسه یاران سبز موعود(عج)
آخرین ارسال های انجمن
پایگاه حضرت علی اکبر (علیه السلام) بازدید : 347 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (14)

با عرض سلام

از امروز وبلاگ رسمی پایگاه علمی فرهنگی و تربیتی حضرت علی اکبر(علیه السلام)

فعالیت پرشور خود را شروع خواهد کرد

باتوکل برخدا این وبلاگ مرجعی برای همه ی اخبار موسسه یاران سبز موعود و

اخبار مهم و جزئی و ... پایگاه حضرت علی اکبر(علیه السلام)خواهد بود

 

فرارسیدن ماه مبارک رمضان را هم به همه تبریک میگوییم

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط اصول گرایان در تاریخ 1392/04/26 و 15:25 دقیقه ارسال شده است

اقا باور کن نمیشه . انگلیسی هم زدم . می خوای نام کاربریم رو بدم شما برام ثبت نام کنید؟
پاسخ : آره بده برات ثبت کنم

این نظر توسط اصول گرایان در تاریخ 1392/04/26 و 1:49 دقیقه ارسال شده است

بابا بازم نشد . هی اخطار میده نام کاربری رو درست وارد کنید> مگه نام کاربری باید چی باشه؟
پاسخ : نام کاربری باید انگلیسی باشه
تو بگو میخوای چه اسمی داشته باشی من برات ایکی ثانیه درست کنم
همین الان یکی از بچه های ولایت عضو شد یکی دو دیقه پیش عضو شد به راحتی
بگو چه اسمی میخوای تا برات درستش کنم

این نظر توسط اصول گرایان در تاریخ 1392/04/26 و 1:39 دقیقه ارسال شده است

اقا من از دیشب تا حالا دارم سعی میکنم تو وب لاگتون عضو شم . به ساعت مشخصات پر میکنم بعد اخر میگه نام کاربری رو صحیح وارد کنید!!!!!!!! چه طوری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : http://yaranesabz-aliakbar.rozblog.com/register
به این آدرس برین راحت میتونین عضو بشین اگه هم که نشد از صفحه اولم میتونین درضمن من در وبلاگ شما عضوم و مطالبی هم گذاشتم اگه دوس داشتین سری بزنین

این نظر توسط اصول گرایان در تاریخ 1392/04/26 و 1:30 دقیقه ارسال شده است

البته پیش خودمون بمونه . ولی میگم تو وبلاگتون بچه ها نیستند . فقط شمایی؟ شکلکشکلک
در ضمن حتما حتما تالار ثبت نام کن و تو موضوع ها شرکت کنید . خیلی حال میده...
پاسخ : داداش این وبلاگ یه هفته نیست که راه افتاده وبلاگ خودمو ببینی همه ی رفیقام توش هستن اینم آدرسش خواستی برو
http://asrezohoor12.mihanblog.com/
من که ثبت نام کردم
تو هم اینجا ثبت نام کن اقا حامد

این نظر توسط حامد و علیرضا نجفی و محمد علیدوست. در تاریخ 1392/04/26 و 1:23 دقیقه ارسال شده است

اقا این سایتو رو بزن:http://www.navvabrasht.blogveb.
در ضمن اقای عظیم زاده ما یعنی نمیدونیم چه نرم افزاری داریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نه ما میدونیم. اطلا بحث نرم افزار هم کنار بره ما خیلی راه های دیگه داریم که بماند...........
پاسخ : اونارو هم میتونم تک تکشونو بگم ولی بهترین روشو هرجا بخواین بپرسین تبلیغاته هیچ سایت و وبلاگی بدون تبلیغات نتونسته بالا بره اینو قبول کنین
در ضمن ممنون از اینکه لینکو دادین من همش میرفتم به وبلاگتون توی پرشین بلاگ. پس تو بلاگ وب درست کردین اوکی

این نظر توسط حامد و علیرضا نجفی و محمد علیدوست. در تاریخ 1392/04/26 و 1:12 دقیقه ارسال شده است

اقا شما برو تو وبلاگ ما بعد اون بالا سمت راست تو یه کادر نوشته تالار گفتگو . در ضمن اونم تبلیعاته .
شما اقا رضایید؟
پاسخ : سلام بالا سمت راست چشم.
نه داداش ما این دوره هارو گذروندیم اونی که تومی گی ای پی تقلبیه اینارو به ما نگو داداش. نرم آفزار فقط آی پی میفرسته که آمارگیرو گول بزنه وگرنه تو با اون نمیتونی رتبه بالا ببری
پاسخ : من آدرس تالارو ندیدم باور کن اون بالا چیزی نیست دارین سر کارم میذارین؟؟؟؟؟ لینکشو بدین راحت تر برم ببینمش
پاسخ : درضمن من آقا رضام بله

این نظر توسط حامد و علیرضا نجفی و محمد علیدوست. در تاریخ 1392/04/26 و 1:01 دقیقه ارسال شده است

اگه شما میتونی در 2 ماه بازدید رو زیاد نی .من یه نرم افزار دارم که میزان بازدید رو تا 70000 تا افزایش میده . ولی کار درستی نیست که استفاده کنم و گرنه الان رتبه ما زیر 5 میلیون بود . اینا رو ولش بابا . اومدی تو تالار گفتگوی ما ثبت نام کردی؟
پاسخ : گفتم که آدرس بده
لینک تالارتونو بده
پاسخ : درضمن این کاری که شما میکنین استفاده از نرم افزار تقلبه ولی این کاری که من گفتم تبلیغات بود من تو کار تبلیغات هستم عزیز
راستی یکیاز وبلاگات که رتبش زیر 2 میلیونه رو آدرسشو بده بینم

این نظر توسط حامد و علیرضا نجفی و محمد علیدوست. در تاریخ 1392/04/25 و 2:57 دقیقه ارسال شده است

به به اقا رضا . منم حامدم البته بچه ها هم هستن . خب چه خبر . اینا رو ولش .....
پاسخ : من خوبم تو چطوری داااااااااااااش؟؟؟؟؟
راستی میخوای در عرض دو ماه رتبه وبلاگ پایگاهو به زیر 5 میلیون برسونم؟؟؟؟ کاری نداره
بازدیدشم میتونم بالا ببرم ولی من میخوام بازدید کننده هاش بیشتر از بچه های موسسه باشن
راستی آدرس تالار وبلاگتونو بده تا یه سری بهش بزنم من قبلا تو بتون گشتم تا تالارو پیدا کنم ولی نتونستم
وبلاگ شما خوب داره پیشرفت میکنه از ولایت خییییلی بهترین اینو جدی میگم

این نظر توسط حامد و علیرضا نجفی و محمد علیدوست. در تاریخ 1392/04/25 و 2:49 دقیقه ارسال شده است

اولا ما هر چی میگیم صلاح شما رو می خواییم تا مثل ما بشید . دوما اگر هم منظرتون اینه که ما حسودیم باید بگیم که نخیر . اگر شما چند تا وبلاگ رو مدیریت میکنی و بازدیدشون بیش از 200 است . باید بگم که بنده 22 تا وبلاگ رو با همکاری دوستان داریم و بازدید اون در هر روز بیش از 800 تا است . و رتبه اونم در جهان یه میلیون هستش . پس کسی که به کمک نیاز داره شمایید نه ما چون 6 ماه پیش که ما وبلاگ رو تاسیس کردیم یباید بگم که رتبه ما 3
30 میلیون بود که یک ماه پیش به 10 میلیون رسیده بود . در ضمن شما رضا چی هستید؟( فامیلی)شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : من رضا عظیم زاده ام
الان تو کی هستی؟؟؟؟ حامدی؟؟؟؟؟
یکی از اون وبلاگایی که رتبش 1 میلیونه رو اینجا بذار تا ببینم
پاسخ : راستی تو سایت هم عضو شو

این نظر توسط حامد و علیرضا نجفی و محمد علیدوست. در تاریخ 1392/04/25 و 2:33 دقیقه ارسال شده است

وبلاگ بدی نیست . قابل قبول . فقط اقا نعیم یه سوال: این وبلاگ شما هستش که گذاشتین پایگاه علی اکبر یا واقعا خود پایگاه زده؟؟؟؟شکلکشکلک
پاسخ : سلام
من رضا هستم
نعیم الان نیست ولی جزو مدیران وبلاگ هست
وبلاگ بدی نیست؟؟؟؟؟ برو باو ماهه توپه چی میگی تو؟
این وبلاگو پایگاه زده


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جم آوری صلوات برای ظهور آقامون
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 56
  • بازدید ماه : 73
  • بازدید سال : 8,832
  • بازدید کلی : 35,405